Azure AD Tətbiqi Proksi Konnektoru Azure vasitəsilə yerli proqramlara təhlükəsiz daxil olmaq üçün vacib komponentdir. Bununla belə, Windows yeniləmələrini quraşdırdıqdan sonra Konnektorla bağlı problemlərlə qarşılaşa bilərsiniz. Problemlərin aradan qaldırılması üçün bəzi addımlar bunlardır:
Konnektoru yenidən başladın: Konnektor maşınını yenidən işə salmaqla başlayın. Bəzən sadə bir yenidən yükləmə əlaqə problemlərini həll edə bilər.
Windows Hadisə Qeydlərini yoxlayın: Konnektor xidməti ilə əlaqəli hər hansı bir səhv və ya xəbərdarlıq mesajı üçün Connector maşınındakı Windows Hadisə Qeydlərini nəzərdən keçirin. Bu, problemin kök səbəbi haqqında məlumat verə bilər.
Şəbəkə Bağlantısını Doğrulayın: Bağlayıcı maşınının Azure AD son nöqtəsinə və yerli tətbiq serverlərinə giriş daxil olmaqla, düzgün şəbəkə bağlantısı olduğundan əmin olun.
Konnektor Proqramını Yeniləyin: Bağlayıcı versiyası köhnəlmişdirsə, onu Azure portalında mövcud olan ən son versiyaya yeniləməyi düşünün.
Firewall və Antivirus Konfiqurasiyası: Connector maşınında firewall və antivirus parametrlərini yoxlayın. Onların Konnektorun əlaqəsinə mane olmadığına və ya müdaxilə etmədiyinə əmin olun.
Azure Dəstəyi ilə əlaqə saxlayın: Problem davam edərsə, əlavə yardım üçün Azure dəstəyi ilə əlaqə saxlayın. Problemlərin aradan qaldırılması prosesini sürətləndirmək üçün onları müvafiq təfərrüatlar və qeydlərlə təmin edin.
Bu addımları yerinə yetirməklə, Windows yeniləmələrindən sonra Azure AD Tətbiqi Proksi Konnektoru ilə bağlı problemləri həll edə və Azure vasitəsilə yerli tətbiqlərə problemsiz girişi bərpa edə bilərsiniz.
