Red Hat Insights-dan necə istifadə etməliyik?

in


Yəqin ki, Red Hat Insights
 və bütün Red Hat platformaları ilə əməliyyat, biznes və təhlükəsizlik təcrübənizi təkmilləşdirən müxtəlif xidmətlər haqqında eşitmisiniz (əgər belə olmasa, Red Hat Insights blog kanalını oxumağı məsləhət görürəm ). Insights-ın bu xidmətləri gücləndirmək üçün topladığı analitik məlumat düşündüyünüzdən daha böyük təsirə malikdir. Bu bloq məqaləsında biz sizə Insights analitikasının harada istifadə edildiyi barədə ümumi məlumat verəcəyik (və siz yəqin ki, fərqinə varmadınız). Bu, Red Hat OpenShift ilə təcrübəyə çox diqqət yetirsə də, digər platformalar üçün daha az inkişaf etmiş, lakin oxşar imkanlar mövcuddur.

Komandalarımıza kontekstual məlumatların verilməsi 

Red Hat OpenShift- in mürəkkəbliyi haqqında danışaq . Platforma, çoxlu komponentləri olan Kubernetes (k8s) paylanmasıdır, çoxlu komponent-əməliyyat biliklərinin kodlandığı operatorlar kimi paylanır (bax OpenShift arxitekturası). Platforma bir neçə maşın və proqramdan minlərlə tətbiqi yerləşdirmək və milyonlarla istifadəçiyə xidmət göstərmək üçün nəzərdə tutulmuşdur. Belə bir platformanın gətirdiyi bir mürəkkəblik olduğu kimim, o cümlədən müştərilərimizə verdiyi çeviklik var. Bütün bunlarla yanaşı, Red Hat-da istənilən vəziyyətdə məhsulumuzla sizə ən yaxşı təcrübə təqdim etmək və biznesinizə xas olan ssenariləri dəstəkləmək bizim üçün vacibdir. Biz bunu uzaqdan sağlamlıq məlumatlarını (telemetri və Insights məlumatları) təhlil edərək və dəstək və məhsul komandalarımıza ümumi məlumatı çatdırmaqla edirik ( Sağlamlığın uzaqdan monitorinqi (Remote Health monitoring) haqqında daha çox öyrənin).

Red Hat-ın mühəndis komandası səhv davranış baş verdikdə xəbərdar edilir. Həlllərin təmin edilməsinə kömək etmək üçün donanma səviyyəsində yığılmış və anonimləşdirilmiş müştəri məlumatlarından istifadə edirik ( ətraflı məlumat üçün məxfilik bəyanatımıza baxın). Donanmada hər dəfə xüsusi siqnal kombinasiyası aşkar edildikdə, Insights komponent mühəndisliyi sahiblərini dərhal xəbərdar edir və belə bir problemin baş verdiyi mühit haqqında ətraflı məlumat verir. Zamanla topladığımız məlumatlar bizə potensial problemlərdən bir addım öndə olmağa imkan verir və hər kəs problem yaşamadan onları həll edə bilərik. 

Dəstək təcrübəsinin təkmilləşdirilməsi

Baqlar baş verir və siz dəstək iddiasını açdığınız zaman dərhal Insights analitikasından istifadə edirik. Dəstək işini açmazdan əvvəl də biz sizə klasterinizdə gördüyümüz problemlər üçün potensial həllər təklif edirik. Bunlar Red Hat dəstək komandasının digər müştərilər üçün artıq həll etdiyi məlum problemlərə əsaslanan Insights Advisor tövsiyələridir . Problemlə qarşılaşdığınız zaman, çox güman ki, biz bunu əvvəllər görmüşük və Insights datası sayəsində dəstək komandası probleminizi mövcud həll yolu ilə uyğunlaşdıra bilər.

Insights xidmətlərinə qoşulmuş klasterlərinizi işə salmağın digər üstünlüyü ondan ibarətdir ki, bizim klasterinizin analitik məlumatlarının ən son snapshotına birbaşa çıxışımız var. Dəstək komandası problemi potensial cinayətkarlar toplusuna qədər daraltmağa və beləliklə, əsas səbəb ola biləcək komponentlər və konfiqurasiyalara diqqət yetirməyə kömək edən çoxlu daxili yoxlamalara malikdir. Çox güman ki, dəstək işində bizə daha çox məlumat vermək məcburiyyətində deyilsiniz. Probleminizi məlum problemə uyğunlaşdırmaq və ya potensial həll yolları təklif etmək üçün maşın öyrənməsi ilə dəstəklənən analitikanın nəticələrindən istifadə edərək dərhal mövcud dataya keçid edə bilərik. 

Geoit – Reklam Alanı (Yazı Sonu)

OpenShift-də yenisinizsə nə olacaq? Siz infrastrukturunuzu qurursunuz və ehtiyaclarınıza ən uyğun memarlıq yaratmaq üçün müştəri təcrübəsi komandamız həll memarları ilə işləyirsiniz. Insights burada da kömək edir. Komandalarımız arxitekturanı təsdiqləmək, klasterinizə ən yaxşı təcrübələri izləməkdə kömək etmək və potensial problem və ya münaqişələrin olmadığını təsdiqləmək üçün Insights-dan istifadə edir. Bu, komandaya ilk gündən OpenShift ilə ən yaxşı təcrübəni təqdim etməyə kömək edir. Lakin Insights bununla bitmir. O, klasterinizi davamlı olaraq doğrulamağa və potensial problemlərin qarşısını almağa kömək edir. Çox şey pərdə arxasında baş verir və siz bunu fərq etməyəcəksiniz. 

Daha təhlükəsiz və hamar təkmilləşdirmələr

OpenShift 4-ün işə salınması klaster təkmilləşdirmələrində tamamilə yeni təcrübə gətirdi. Bütün proses daha az səy tələb edir və düzgün komponentlərin yeniləndiyini təsdiqləməyə kömək edir, dayanma müddətini minimuma endirir. Bunun necə edildiyini heç düşünmüsünüzmü? Insights bütün təkmilləşdirmə təcrübəsinin böyük bir hissəsidir. Analitik məlumatlar yeni buraxılışların platformada heç bir problem yaratmadığını yoxlamağa kömək edir. Potensial problemin hər hansı əlaməti olduqda OpenShift avtomatik olaraq təkmilləşdirmə yollarını rədd edir və OpenShift nümunəsinə işləməsi sübut edilmiş yenilənmiş komponentlərin birləşməsini təklif edir. Bu yanaşma ilə biz uğursuz təkmilləşdirmələrin sayını minimuma endirmişik və infrastrukturunuzda dayanma riskini azaltmışıq. 

Gündəlik əməliyyatlarda köməklik 

Insights analitikası hər bir saytın etibarlılığı mühəndisliyi (SRE) komandası üçün standart əməliyyat iş axınının bir hissəsidir. Onların yuxarıda qeyd olunan bütün məlumatlara çıxışı olacaq və ondan təkmilləşdirmələri yoxlamaq, problemlərin qarşısını almaq, texniki xidmətin planlaşdırılması və s. üçün istifadə edə bilər. Bundan əlavə, komandalar müştərilərə Kubernetes tətbiqləri üçün ən yaxşı təcrübələri izləməkdə və səhvlərdən qaçmaqda kömək etmək üçün iş axınlarını da yoxlaya bilər. platformada performansa və ya əlçatanlığa təsir göstərəcək.

Gördüyünüz kimi, Red Hat Insights xidmətlərinin üstünə OpenShift üçün Məsləhətçi , Xərclərin İdarə Edilməsi , Abunəliklər və bu yaxınlarda əlavə edilmiş  Zəiflik xidməti, analitik məlumatların başqa bir istifadəsi var. Çox vaxt o, sizdən gizli qalır, lakin o, bizim dəstək və məhsul mühəndisliyi komandalarımıza böyük dəyər gətirir və bizə həm məhsulu, həm də Red Hat ilə təcrübənizi təkmilləşdirməyə imkan verir. 

Biz həmişə əlavə istifadə halları axtarırıq və məhsullarımızı təkmilləşdirməyə kömək edə biləcək hər hansı rəyi alqışlayırıq. Təkliflərinizi  Red Hat Müştəri Portalında əks əlaqə forması vasitəsilə göndərin .

Yazı naviqasiyası

Mobil sürümden çık